course

VIKINGS AUSTRALIA BOYS MALAYSIA TOUR 2011




Kuala Lumpur - Vikings Futsal Australia Lelaki juga tidak ketinggalan mengadakan siri lawatan nya ke Malaysia tetapi di Kuching, Sarawak. Mereka terdiri dari pada 75 orang peserta yang terdiri daripada pemain, pegawai dan penyokong pasukan. Mereka juga turut dibawa melawat di kawasan bersejarah di Kuching, Sarawak disamping menyertai siri perlawanan khas yang juga menampilkan pasukan-pasukan tempatan.

Deligasi ini di uruskan oleh Vikings Futsal Malaysia (Sarawak) yang diketuai Ketua Pegawai Operasi VFM En. Awang Zaifulizan Abdul Rahman beserta 6 orang pegawai bagi melancarkan lagi sesi lawatan. Kebanyakan peserta rombongan ini adalah pertama kali datang ke Malaysia khusus nya bandaraya Kuching, Sarawak. Hasilnya pada bulan Jun depan Vikings Futsal Australia akan datang semua ke Kuching, Sarawak bagi menyertai siri lawatan yang seterusnya.

Diharapkan dengan adanya program sebegini dapat merapatkan lagi hubungan diantara kedua-dua negara dan pastinya misi dan matlamat utama Penubuhan Vikings Futsal dapat disampaikan kepada ahli-ahlinya. Kepada jawatankuasa yang terlibat terima kasih diucapkan diatas kerjasama anda dan kepada Vikings Futsal Australia terima kasih diatas kunjungan anda.