course

VIKINGS FUTSAL MALAYSIA & SINERGI SOCCER ACADEMY FUTSAL CLINIC





Segamat, Johor - Bertempat di Felda Pemanis 2, Segamat, Johor Vikings Futsal Malaysia dan Sinergi Soccer Academy telah mengadakan klinik futsal untuk kanak-kanak yang berumur 12 tahun dan kebawah. Klinik ini disertai seramai 22 orang yang terdiri daripada anak-anak peneroka Felda Pemanis 2. Pelbagai aspek di ajar kepada para pelatih sepanjang 2 hari klinik dianjurkan bermula pada 19 hingga 20 Disember lalu.

Aktiviti seperti ini akan diteruskan dalam menyampaikan mesej berkaitan sukan futsal di kawasan pedalaman agar mereka juga tidak ketinggalan dalam pembangunan sukan futsal di Malaysia. Bagi penganjuran di masa akan datang ianya akan diadakan disetiap daerah dan negeri agar program seperti ini akan dapat di nikmati oleh setiap kanak-kanak di Malaysia disamping mencari bakat-bakat baru untuk di ketengahkan ke peringkat yang lebih baik.

Vikings Futsal Malaysia mengucapkan ribuan terima kasih kepada Sinergi Soccer Academy, Segamat, Johor yang telah sudi bersama-sama menjayakan program ini.

-Love This Futsal-